RADNO VRIJEME | KONTAKTI | LOKACIJA |
pon 08h – 19h | Maksimirska 112/A, Zagreb |
uto-pet 08h - 16h | 01 2313 222 |
photo-centar@photo-centar.hr |
CANON CPS PROGRAM
Canon Professional Services (CPS) trenutno je besplatni servis koji osigurava Canon
profesionalnim foto i video korisnicima informacije i podršku. Da biste saznali više kako se
učlaniti, i točno što novi unaprijeđeni CPS program nudi, samo kliknite niže dolje na neko od
najčešće postavljenih pitanja (FAQ). Ukoliko imate bilo koje drugo pitanje u vezi s CPS programom
možete nam poslati elektroničku poštu na: cps@canon-europe.com
ili
na elektroničku poštu lokalne podrške:
canon-pro-support@kodak-centar.hr.
Kome je namjenjen CPS program?
Što nudi CPS program?
Koji su troškovi učlanjenja u CPS?
Kako se kvalificirati za CPS i koje su prednosti svake razine?
CPS* nudi tri razine fotografskog članstva: Srebrna, Zlatna i Platinasta, kao i Video članstvo. Kvalifikacija ovisi o registriranoj opremi i svaki nivo nudi poboljšano vrijeme obrade popravaka u registriranim CPS servisnim centrima, kao i mogućnost posudbe zamjenske opreme tijekom servisiranja.
- Srebrno članstvo – zahtjev za registraciju su dva kvalifikacijska tijela i tri kvalifikacijska objektiva. Vrijeme popravaka za registriranu CPS-servisnu opremu je pet radnih dana.
- Zlatno članstvo - zahtjev za registraciju su dva kvalifikacijska tijela i tri kvalifikacijska objektiva. Vrijeme popravaka za registriranu CPS-servisnu opremu je tri radna dana. Ako se premaši vrijeme popravka iznad tri dana, besplatna zamjenska oprema je osigurana.
- Platinasto članstvo - zahtjev za registraciju su tri kvalifikacijska tijela i četiri kvalifikacijska objektiva. Vrijeme popravaka za registriranu CPS-servisnu opremu je dva radna dana. Ako se premaši vrijeme popravka iznad dva dana, besplatna zamjenska oprema je osigurana.
- Video članstvo - zahtjev za registraciju je jedan kvalifikacijski kamkorder. Vrijeme popravaka za registriranu CPS-servisnu opremu je šest radnih dana.
*Razina CPS usluge servisa u Republici Hrvatskoj je Srebrna, bez obzira na dodjeljenu razinu na vašoj CPS članskoj iskaznici.
Imam postojeći CPS članski broj koji kombinira slova i brojeve, npr. UK013795RS, ali izgleda da se ne mogu prijaviti?
Koje podatke trebam za CPS registraciju?
Kako mogu pronaći serijske brojeve na mojoj Canon opremi?
Kada ću primiti svoju CPS člansku iskaznicu?
Pokušavam unjeti podatke o novoj opremi ali stalno dobivam poruku o grešci?
Mogu li registrirati polovnu opremu, i što će se dogoditi ako prethodni vlasnik još uvijek istu ima registriranu na njegovom računu?
Što su CPS obnove računa i zašto moram to učiniti svake godine?
Kako kvalificirajući proizvodi utječu na CPS članstvo?
Zašto su neki od mojih proizvoda prikazani kao da nisu «CPS podržani» na računu?
Ja sam profesionalni fotograf, ali nemam dovoljno kvalificirajućih proizvoda za CPS, da li ipak mogu postati član?
Zašto Photo-Centar?


- Jedini smo ovlašteni servis za Canon fotografske i video proizvode u Republici Hrvatskoj
- U svakodnevnom radu koristimo isključivo originalne Canon rezervne djelove
- Naši se servisni stručnjaci kontinuirano usavršavaju u Canonovim stručnim obrazovnim centrima i redovito zaprimaju potrebne certifikate
- Naš servisni centar ima neprekidnu Canonovu tehničku podršku za sve vrste proizvoda
- U svakodnevnom radu koristimo Canonovu najmoderniju i jedinstvenu tehničku opremu
- 10-godišnje servisno iskustvo kao Canonov autorizirani servis
- Jedinstvena europska usluga Canon Professional Services
- U mogućnosti smo u najkračem vremenu uspješno riješiti sve kvarove i podešavanja za koje ste nam dali povjerenje