RADNO VRIJEME | KONTAKTI | LOKACIJA |
pon 08h – 19h | Maksimirska 112/A, Zagreb |
uto-pet 08h - 16h | 01 2313 222 |
photo-centar@photo-centar.hr |
USLUGE
Photo - Centar d.o.o. jedini je ovlašteni servisni centar za jamstvene i vanjamstvene popravke za sve fotografske, video i optičke proizvode kompanije Canon.
Od 2013., Photo - Centar d.o.o. postaje i službeni Canon Professional Service (CPS), centralno mjesto za brigu o profesionalni fotografima i snimateljima koji u svome radu koriste Canon profesionalne fotografske i video proizvode.
Jamstveni popravci
Photo - Centar d.o.o. brine o svim jamstvenim popravcima za sve fotografske, video
i optičke uređaje kupljene legalnim kanalima u Republici Hrvatskoj ili na području Europske
Ekonomske zajednice. Standardni jamsteni period u kojemu se obavlja jamstveni servis je period
upisan u jamstveni list primljen pri kupovini Canon proizvoda. Servisni centar ima pravo odbiti
popravak bilo kojeg Canon fotografskog, video ili optičkog proizvoda, ili naplatiti punu cijenu
servisne usluge za uređaje nabavljene izvan terirorija koje servis pokriva (svi proizvodi koji
nemaju važeće europsko ili hrvatsko jamstvo, ili ostali slučajevi koji se kose sa Canon
jamstenom izjavom).
Vanjamstveni popravci
Naš servisni centar u mogućnosti je popraviti i sve Canon fotografske, optičke i
video proizvode izvan jamstvenog perioda, ukoliko je za isti podržana servisna podrška od strane
Canona u smislu rezervnih dijelova i programske podrške. Mi ćemo se pri preuzimanju proizvoda
izvan jamstvenog perioda, voditi dobrom politikom da je moguće popraviti svaki proizvod. Ipak, u
slučaju da za vaš Canon proizvod više ne postoji podrška u rezervnim djelovima, u suradnji s
vama pokušati ćemo pronaći najbolje rješenje za popravak vašeg uređaja. U malom broju slučajeva,
moguće je da se vaš stari Canon uređaj ne može popraviti zbog zastarjelosti tehnologije i
nemogućnosti prilagođavanja ili zamjene novim dijelom. U tom slučaju preporučiti ćemo vam
najbolju mogućnost nabavke novijeg proizvoda.
Canon jamstvena izjava
Davatelj jamstva je ovlašteni distributer naznačen na jamstvenom listu. Jamstvo na
ovaj proizvod je dvanaest mjeseci od datuma kupnje pod uvjetom da se njime pravilno rukovalo u
skladu s priloženim uputama za rukovanje i održavanje. Jamstvu ne podlježu lomovi kao i svi
kvarovi prouzročeni neispravnim rukovanjem. Uvjeti pod kojim kupac ostvaruje pravo na besplatne
popravke u jamstvenom roku su: zahtjev za popravak je podnesen i proizvod je dostavljen
ovlaštenom servisu za vrijeme trajanja jamstvenog roka, predhodno nije bilo nikakvih
intervencija na proizvodu od strane neovlaštenog servisa, uz proizvod su priloženi račun i
jamstveni list s uredno popunjenenim i ovjerenim podacima. Jamstveni rok se produljuje za ono
vrijemmoe koliko je trajao popravak. U slučaju da popravak, u jamstvenom roku, traje dulje od 45
danaili proizvod nije moguće popraviti, isti će biti zamjenjen novim. Jamstvom nisu obuhvačeni
kvarovi nastali uslijed pogrešnog i neispravnog rukovanja, kvarovi nastali uslijed popravka,
čišćenja, izmjenaitd., koja su izvršena od strane neovlaštenog servisa, oštećenja i lomovi,
kvarovi i oštećenja nastalauslijed poplava, potresa, udara električnog groma, istrošenosti
baterija, izlaganja visokim temperaturama ili vlagi, pijeska, blata, soli, nepravilnog
održavanja, neusklađenog el.. napona itd. i kupac će troškove popravka snositi sam bez obzira da
li je kvar nastao u jamstvenom roku ili nakon njegova isteka. Jamstvo vrijedi isključivo za sam
proizvodi ne odnosi se na pripadajuću opremu (kutija, remen, baterije, poklopac objektiva).
Odgovornost po ovom jamstvu isključuje svaku indirektnu i/ili štetu, i/ili gubitak bilo koje
vrste izazvane kupcu, ili koju pretrpi kupac iz uzroka manjkavosti, i/ili šteta na filmu,
objektivu i/ili priboru upotrebljenom uz proizvod, kao i svaki gubitak nastao eventualnim
kašnjenjem u otklanjanju kvara. Servisne usluge i rezervni dijelovi biti će dostupni za vrijeme
7 godina za sve proizvode u našoj prodaji. Ovo jamstvo vrijedi za proizvode stavljene u promet u
Republici Hrvatskoj od strane ovlaštenih prodavatelja kada se prava iz jamstva zahtjevaju u
Republici Hrvatskoj. Ispravke na jamstvenom listu nisu dozvoljene. Jamstvo ne utjeće na ostala
prava koja pripadaju kupcu po drugim pravnim osnovama. Ovo jamstvo ne utjeće na ostala prava
koja pripadaju kupcu po drugim pravnim osnovama važećim u Republici Hrvatskoj.
Podešavanje i čišćenje
Naš servisni centar raspolaže najnovijim tehničkim uređajima i softverom koji će
omogućiti precizno podešavanje vašeg Canon fotografskog, video ili optičkog uređaja po
originalnim proizvođačkim specifikacijama, ili onima koje želite odabrati za što bolje rezultate
prema vašim potrebama snimanja. Vaš je Canon uređaj uglavnom sofisticirani elektronički uređaj
koji je moguće uglavnom podesiti jedino na originalnim Canonovim servisnim uređajima i uz
originalni servisni softver. Photo Centar d.o.o. službeni je poslovni i ugovorni partner Canona
i na području Republike Hrvatske jedino je servisno poduzeće koje garantira podešavanje vašeg
Canon uređaja sukladno visokim profesionalnim standardima Canona. Ukoliko vam je potrebno
čišćenje vašeg Canon uređaja, na raspolaganju vam je više stpnjeva odabranog servisnog čišćenja,
od najjednostavnijeg koji je ujedno najjeftiniji i najbrži, do detaljnog servisnog zahvata
čišćenja pri kojemu vaš uređaj bude detaljno rastavnje i u stanju originalnog kupovnog stanja
sastavljen za dugotrajn budući kvalitetan rad. Nazovite nas ili posjetite za detalje dogovora o
potrebnom stupnju čišćenja koji će za vas naši djelatnici odabrati s povjerenjem.
Canon Professional Services - CPS
Jednstvena servisna podrška za profesionalne korisnike dostupna je i putem Photo –
Centra d.o.o., koji je od 2013. postao punopravni član europskog CPS-a. Usluga je dostupna svim
CPS registriranim korisnicima iz Republike Hrvatske, kao i ostalim članovima kojima takva usluga
može zatrebati tijekom njihova boravka u Republici Hrvatskoj. Članovi CPS usluge legitimiraju se
pri posjetu servisnom centru vlastitom CPS iskaznicom, ili, u slučaju slanja uređaja u servisni
centar, ispunjavanjem obveznog CPS formulara i vlastitog CPS indentifikacijskog broja. Ukolko
ste zainteresirani profesionalni korisnik Canon fotografskih, video i optičkih proizvoda, za sva
pitanja učlanjenja možete se s povjerenjem obratiti na sljedećim Internet stranicama:
cps.canon-europe.com
Važne napomene
- Procjena popravka se naplačuje pri prijavi jamstvenog i vanjamstvenog popravka ukoliko korisnik iz vlastitih razloga odluči odbiti popravak zaprimljenog proizvoda u našem servisnom centru, a od strane servisnog centra su obavljene radnje procjene popravka po traženju stranke (suglasnošću za poslove procjene popravka je odobrenje stranke za otvaranjem radnog naloga, slanje uređaja na adresu servisnog centra i sl.)
- U slučaju neprihvačanja jamstvenih uvjeta, tj. poništenja jamstva iz razloga opisanih u Canon jamstvenoj izjavi, procjena popravka se naplačuje (vidi gornju napomenu).
- Usluga procjene popravka naplačuje se prema važećem cjeniku izvješenom u servisnom centru ili objavljenom na Internet stranicama servisnog centra.
- Jamstveni uvjeti ne važe ukoliko pri predaji nije priložen račun i pravilno ispunjen jamstveni list.
- Čišćenje glave kamkordera i svjetlosnog senzora fotoaparata (CMOS, CCD) nisu pokriveni jamstvenim uvjetima ni u kojem slučaju zatraženog servisnog popravka.
- Jamstvo na ugrađene dijelove iznosi 6 mjeseci. Reklamacije na izvršene radove prihvačamo unutar 15 dana.
- Za preuzete proizvode i opremu koja nije preuzeta u roku od 90 dana od primljene obavijesti o završetku popravka ne odgovaramo.
- Popravak u jamstvenom roku nije moguće ostvariti pri svim djelovanjima opisanima kao
razlog za ukidanje jamstva u zaprimljenom Canon jamstvenom listu. Neki od najčešćih
uzroka ukidanja jamstvenog popravka su kvarovi i oštećenja nastala:
- o mehaničkim oštećenjima (pad, udarac, pritisak, uklještenje, ...)
- o onečišćenje tekućinom, prašinom ili sličnim sredstvima
- o uništenje elektroničkih sklopova djelovanjem kondenzacijske vlage unutar proizvoda nastale ekstremnim razlikama temeprature proizvoda i vanjske okoline (npr. unošenje vrlo hladnog proizvoda, a bez da je prethodno stavljen u torbu ili slični zaštitni medij, u toplu prostoriju, tj. ulazak sa vrlo toplim fotoaparatom, a bez da je prethodno stavljen u torbu ili slični zaštitni medij, u klimatiziran prostor i sl.)
- o oštećenje konektora nepravilnim umetanjem memorijske kartice
- Photo - Centar d.o.o. ne odgovara za bilo koja oštećenja ili uništenja proizvoda nastala pri prijevozu proizvoda prema servisnom centru.
- Photo - Centar d.o.o. u svom radu kao ovlašteni Canon foto i video servis ne koristi usluge drugih servisa u Republici Hrvatskoj, osim ukoliko je potrebno i drugih partnerskih originalnih Canon servisnih centara u Europi, pa je pozivanje stranke na ostale servise ili servisne osobe u reklamacijskom smislu nemoguće.
- Photo - Centar d.o.o. ne prodaje ugradbene rezervne dijelove.
- Pri prijemu proizvoda otvara se radni nalog u koji se upisuje stanje primljenog proizvoda, eventualne napomene korisnika, kao i ostali relevantni podaci potrebni za kvalitetno praćenje servisnog postupka na zaprimljenom proizvodu.
- Tijekom servisnog postupka korisnici se mogu informirati o trenutnom stanju servisnog postupka po broju radnog naloga, kako osobno, tako i putem ovih Internet stranica u rubrici Provjera statusa naloga.
Zašto Photo-Centar?


- Jedini smo ovlašteni servis za Canon fotografske i video proizvode u Republici Hrvatskoj
- U svakodnevnom radu koristimo isključivo originalne Canon rezervne djelove
- Naši se servisni stručnjaci kontinuirano usavršavaju u Canonovim stručnim obrazovnim centrima i redovito zaprimaju potrebne certifikate
- Naš servisni centar ima neprekidnu Canonovu tehničku podršku za sve vrste proizvoda
- U svakodnevnom radu koristimo Canonovu najmoderniju i jedinstvenu tehničku opremu
- 10-godišnje servisno iskustvo kao Canonov autorizirani servis
- Jedinstvena europska usluga Canon Professional Services
- U mogućnosti smo u najkračem vremenu uspješno riješiti sve kvarove i podešavanja za koje ste nam dali povjerenje